İnci Küpeli Kız, Süt Döken Kadın'a karşı


Çıtırın Mutfak Sorunsalı

Moda ve hafif yemek tarifleri yazan kadın diye bir kere daha anmıştım burada, Deniz Berdan'ı. Kadına kafayı takmışım gibi olacak ama bir meselem var. Bu modaperest kadın, bir blogunda gezdiği yerlerde yakaladığı renkli karelerde kolunu şöyle kaldırıp belini böyle büküp poz veriyor, bir "iki çocuk annesi" için taş sayılacak bir güzellikte endam eyliyor; diğer blogunda ise soğanlı baharatlı yemek tarifleri veriyor. Ama onun merdanesi mavi, turta tabanının üzerinde de cam boncuklar var.

Ben de vanilyalı tarçınlı kek pişirince kendimi bir tatlı, bir özel hissediyorum. Hem evimin kadınıyım, hem de hoşum gibi. Ama işte soğansız sarımsaksız olmayan zeytinyağlılarda aynı etkiyi yakalayamıyorum! Pırasanın soğansı kokusu evi sararken içimdeki feminenliği de öldürüyor.

Pırasanın üzerine kahveli dondurma ve şarap ikram ederek durumu kurtarmaya çalışıyorum.

Vermeer de inci küpeli kızın peşinde koşmuyor muydu! :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder