Kapıcılar Kraliçesi

Eskiden bir kapıcımız vardı. Birkaç çocuk üstüne, otuzbeşini geçince, bir de ekmekle pilava talim ede ede şişmanlamıştı sanki... Çöpleri almaya yassı Türk kadını poposunu mecburiyetten saran pantolonlarıyla gelirdi. O pantolonlarla eğilmek zor olduğundan, apartman merdivenlerini de bezi şöyle yüzeysel gelişigüzel süre süre silerdi. Bunlar benim için problem değildi de ben o hiç konuşmasın isterdim. Kısık, çekingen bir sesle ama yayvan yayvan söylediği şeyleri anlayamıyordum çünkü: "Mrr.. Hmm.. Egmeg istiyonuz mı?.." Delikten bakıyordum, zili çalan oysa açmıyordum kapıyı.

Şimdi onu öp başına koy. Bak iki battal torba dolusu çöpüm birikti evde. Yağmur durmuyor ki çıkarıp atayım.

Amerikan gençlerine de buradan selam olsun. Evet, çöp çıkarmak zor işmiş. Kaçabiliyorsan kaç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder