Yılmaz Özdil'in Yumruk yazısı, Gelişmemişlik

Ahmet Türk'e yumruk atılması üzerine, 14 Nisan'da Hürriyet gazetesinde Yılmaz Özdil'in bir köşe yazısı yayınlandı. Bu yazı ırkçı ve agresif bir yazı diye pek çok başka yazar tarafından eleştirildi, kınandı. Ben de Özdil'in yazısını bugün okudum, çünkü normalde Hürriyet okumaya zaman ayırmıyorum... Özdil'in düşüncesini kınayan yazarlarla katıldığımı vurgulayarak, o yazıda bir berbatlığın daha yer aldığını belirtmek istiyorum. Özdil atılan bu yumruk ile ilgili şunu diyor: 

"entel dantel barlarında kafası karışmış kızlara şirin görünmek için “esefle kınıyorum” da diyebiliriz."

Yani Özdil'e göre düşünenenler, yorumlayanlar, görüş bildirenler zaten erkek tarafı. Kızlar kadınlar başka alemlerle. Mesela barlarda. Entel dantel barlarda!  Kafaları hepten karışık. Ve de ayırmışlar ağızlarını, şirin erkek var mı diye bakınıyorlar.

Özdil'in düzeyi o kadar düşük ki bunu ortaya koymak yeter. Üstüne daha bir söz söylemeye gerek yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder