Bugün ne giydim?

Ha bir de bunu yapacaktım. Blog okuyalım ne güzel derken derken iş gibi moda bloglarına sardım. Cin fikirli kızlar, çeşitli modacıları, etkinlikleri, tarzları, giysileri bloglarında değerlendiriyorlar. Bir yandan da ne giydiklerini bizle paylaşıyorlar (to inspire us). Onlara teşekkürler!..
Ben de buradan veya buradan değil şuradan ilhamla, bugün ne giydiğimi sizlerle paylaşarak blogumun moda yanını pekiştirmek istiyorum.

Leather Coat: Top Shop
Blouse: No name (galiba pazardan alınanlara böyle diyorlar)
Belt: Mavi Jeans
Jeans: Levi's
Bag: Sister's old (annemin eskisi olsa vintage olacaktı)
Shawl: H&M Holland (ucuz kaçamaklarımız...)
Place: Garden of Rijksuniversiteit Groningen Heymansgebouw 

Evet, herkes gibi giyinmişim ama bak ben sonunu daha gösterişli dursun diye Hollandaca yazdım. Yüzümü neden kardanadamla sakladım, onu bilmiyorum...

1 yorum:

  1. Edaaaa, biloguna dahası da bu yazına rastladığımda öyle mutlu oldum ki!!! Nedeni de ne biliyo musun uzmanlığa çalışırken kendime kattığım en büyük deger(!) senin de okuma listende bulunan su moda biloglari oldu Allah seni inandirsin kuzum. Sonra ise gelip bidi bidi anlatiyodum kimsenin ilgisini cekmiyodu, ama yalnız degilmişim ollllleeey:) bende bugün ne giydim yapmak istedim, ama yapamadım bohuuuuu! Senin bilogu da nasıl bulduğumu tamın edersin artık:) ipeeeeeek

    YanıtlaSil