Kalbim seninle (duygusal ve kedili)

Son gunlerde haberlerde gordugum bir adami dusunup duruyorum. Kiraci oldugu evde, ev sahibinin alt katindaki dairede, 3 veya 4 kedi ile yasiyormus (TV bu hususta kararsiz). 80 yasinda dede, uzun iri kel. Churchill'e benziyor desem yeri, sirin degil... Ev sahibi bunu yildirip atmak mi istiyor ne; kedilerle evi mok goturuyor, cevreye rahatsizlik diye ceza kestirmis bilmem kac yuz lira. Dedem kalkmis habercileri almis, agir agir yuruyusuyle gitmis belediyeye. Diyor ki "Benim gelirim yok, emekli degilim, yesil kartliyim. Bu cezayi odeyemem." Belediye baskani da insaf ediyor, "Tamam odeme, sen odedim de." Aksam haberlerinin doldurma malzemelerinden. Ama beni dolduran dedenin ara cikislari oldu:
"Kedilere bakiyorum ben, ac mi kalsin garipler..."
"Ben kedisiz yasayamam, kucuklukten beri kedi sevgisi var bende..."
Kronik kedici dedem benim. May the force be with you.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder