In limbo

Özel firmalarla telefonda konuşurken genç, tatlı sesli, miskin tavırlı sekreterlerle muhatap olursunuz. Arka planları genelde sessizdir. Şu şu Bey'le görüşmek istediğinizi söylersiniz, "bi' saaaniyı..." deyip sizi aktarırlar ve bu bekleme süresince siz telefonda uzun, romantik bir müzik dinlersiniz. İşte o zamanlar, o müziğin keyfini çıkarırken ben de o firmada çalışmak istiyorum.


Genelde Beatles/Yesterday çalıyor. Bazen klasik gitar konçertoları. Sık sık 80'li yıllar Türk filmi kumsalda akşamüstü şarkıları... Gün ortasında kendimi duygulanmış zannediyor, his hisleniyorum.

1 yorum:

  1. Hislenmek istediginde ara, ben sana Beatles da calarim her sey de. Gerekirse kendim soylerim (ama o zaman cok sakinlestirici olmayabilir) Oyle tanimadigin bilmedigin kizlarla muhattap lma :P

    YanıtlaSil