Totem

Annem ABD'ye ucusuna 36 saat kala, pasaportunun nerede oldugunu bilmedigini fark etti. Bulmasi uykusuz bir gece ve lanet bir gunden biraz fazlaca surdu. O pasaport bulunana kadar ben de uyuyamadigimdan ve kalibima sigamadigimdan, kah aglar kah yana done aranirken cesitli adaklar adamis ve totemler yapmis bulundum.

Totem-1: 6 ay icki icmeyecegim.
Totem-2: 6 ay cikolata ve cikolata ikamesi urun (i.e. devil's Browni Intense) yemeyecegim.

En sevdigim seylerden ikisini surdum ortaya. Totem de tuttu. Annem uctu.

Bir haftayi gecti, adeta ben ben degilim artik! Birayi dusunmemeye, evde Hollanda'dan taze gelen gouda bebeklerini sarapla degil sehriye corbasiyla tuketmeye kendimi ikna etmeye calisiyorum. Ruyalarimda Dido yiyorum, "Dodi'si gelmek" bu olsa gerek.

Pek zormus annem!.. Totem yaparken kendinize insafli olun. Hani "insanin yasama sevinci olsun, en onemlisi o" denir ya, soguk biranin yasama sevinciyle bir alakasi var gibi geliyor bana gunes actikca. Hava da NJ eyaletinde 80 Fahrenheit - G.A.* !..

Peki ben totemimde 'kesintisiz 6 ay' demedigime gore, arada bazi gunlerde (Nisan'da 30. dogumgunum var Allahsizlar!) bir gun ara verip, sonra 6 ayin sonuna 1 gun eklesem olur mu? Bana olur gibi geliyor :(

14 Eylul'u bekleyin. Bu arada gercekten degisiyorum gibi geliyor, cikolatasiz ben ben degilim. Agzimin tadi kalmadi.

* G.A. icin ozelden goruselim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder