Suskindien

Burnum hassas. Kokulari onemsiyorum. Yillar once bir sehirde bir kolonya surdum, sonra sevdicegimle ayri dustum diye bugun o kokuyu koklayamiyorum. Gozumun onunde canlanan Amsterdam'ı Paris saniyorum. Bir kokunun hatirasinda butun guzel sehirlerden kaciyorum.
Benim Paris'i sevmeyen arkadasim var. Anneme gore herkes opusuyor. Baska anneye gore orda cok zenci var. Metrolari nasil da sidik kokuyor.
...benim supurge saclim, ne kadar kotu kokarsak o kadar iyi*.
Avcumda uzerine gittigim kolonyanin kokusu. Kimbilir bu gece ne ruya gorecegim? Bu aralar yakinlastigim iki arkadas da sokakta 'okuyarak' yuruyor.
Burnum hassas. Yeme iki gun once bile sarimsak. Ruyama giriyor.
*Can Yucel

NOT: Günlerden 8 Eylül 2011, bu sabah bu melun kolonyadan sürünmüş üç insan geçti yanımdan...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder